Мобилниот телефон навистина станува замена за паричник. Имајќи го ова предвид, Халкбанк на своите клиенти корисници на платежни картички им овозможува да уживаат во побрзо и поедноставно бесконтактно плаќање на сите ПОС терминали преку новата мобилна апликација HalkPay.
Сакајќи да ги заинтересираме корисниците за новата апликација преку драматизирање на вредноста да се има и користи оваа апликација, креиравме автентична и релевантна корисничка платформа и тоа на комуникациско и содржинско ниво.
Преку експериментирање со AR технологијата, дојдовме до доста интересен спој на реалното и компјутерски генерираното, па така се создаде и првата некогаш направена ТВ реклама која комбинира видео од реални сцени во животот со 3D анимација и во која, двата главни новосоздадени карактери, мобилниот телефон и паричникот, раскажуваат љубовна приказна и на крајот стануваат едно: паметен телефон со можност за плаќање. На овој начин всушност ја пренесовме и главната порака на кампањата: Отсега мобилниот телефон навистина станува паричник, а на корисниците им отворивме свет на нови можности преку наједноставниот, иновативен и лесно достапен начин на плаќање.
Комуникацијата што следеше беше интегрирана низ сите канали, а како дел од кампањата, креиравме и 7 смешни видеа со грешки со главните ликови, кои наводно се случиле за време на снимањето на ТВ рекламата.