Втора година по ред, Македонија ќе биде дел од глобалното истражување на социјалните медиуми на УМ.
Повторно е време за истражување на социјалните медиуми, овој пат тоа е Вејв 7!
Втора година по ред, Македонија ќе учествува во глобалното истражување за социјалните медиуми на УМ. Овој пат, Вејв ќе ни покаже:
како комуникацијата може да биде ‘‘социјална‘‘
како потрошувачите одговараат (твитуваат, постираат, споделуваат) на различни комуникации
следењето на индивидуалните социјални платформи (како ФБ, Твитер, Пинтерес и др.) и како да ги разбере нивните единствени сили и слабости
како ќе продолжи да го следи растот и употребата на мобилни и други дигитални направи
како ќе ги предвиди победата и загубата на платформите на иднината.