
NESCAFÉ - Украина
Клиент:
NESCAFÉ - Украина
Предизвик:
Позиционирање на NESCAFÉ Gold пред конкуренцијата како супериорно кафе искуство со најбогато арома и најдобар вкус. Да се претстави кафето како врвно кафе кое има моќ да ги разбуди сетилата и да се ужива во секој момент од животот.
Решение:
Ароматерапија е најдобриот начин да ги разбудите сетилата како алтернативен начин кои ги користи ароматичните состојки од растенијата со цел да се подобри расположението. Ароматерапијата е точниот и совршен синоним за NESCAFÉ Gold затоа што само најдобрите зрна се користат и печат до совршениот момент за да се добие најбогата арома и совршен вкус. Медиуми кои се користеа беа: ТВ, принт, билборд, онлајн, нови медиуми.