MK ENG

Grassroots проект 2013

Предизвик:

Втора година по ред, Grassroots платформата на Coca-Cola и Пивара АД Скопје, ги опфаќа различните целни групи вклучувајќи ги тинејџерите, родителите и нивните пријатели. Оваа платформа ги промовира здравите животни навики, споделувањето на заеднички вредности, квалитетно користење на времето со семејството и пријателите.

Главните канали за промоција на овој проект се односите со јавност, препознатлив брендинг на тимовите, стадионот и опкружувањето, како и промотивните материјали.

Креативно решение:

Брендингот овозможи видливост, а промоциите беа направени во финалето.

 

Резултати:

Промоции со илјадници поделени Coca-Cola лименки.

Медиумска покриеност со најава на Купот и финалето.

Брендингот овозможи голема видливост и препознатливост.